با ما از طریق تماس با شماره 09131197390 یا واتساپ همین شماره از علامت پایین سمت راست در ارتباط باشید رد کردن

آجر اصفهان

آجر اصفهان

آجر اصفهان

آجر اصفهان به دلیل خاک مرغوب این شهر و همچنین شرایط اقلیمی جز بهترین خاک های ایران است. علاوه بر این آجر اصفهان ارزان و مقرون به صرفه تر از آجر تهران و سایر شهرهای ایران است. تنها رقیب آجر اصفهان به نوعی آجر تهران است چرا که معمولا تکنولوژی های روز تنها در این دو استان استفاده می شود که البته با توجه به کیفیت خاک اصفهان ازین لحاظ نیز آجر اصفهان برتری دارد.

آجر اصفهان

در هنگام خرید آجر خیلی مهم است که شهر مناسب را برای خرید آجر انتخاب کنید، چرا که فاکتورهای مختلفی بر ابن موضوع تاثیرگذار خواهد بود. هر شهری در ایران کیفیت خاک متفاوتی دارد و علاوه بر این سابقه و تجربه تولید آجر در آن شهر بسیار متفاوت است.

کارخانه آجر سجاد اصفهان با بیش از ۵۰ سال سابقه تولید آجر همواره تکنولوژی های روز را در خط تولید خود به کار گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان را فراهم کند و آجر اصفهان ارزان و با کیفیت را در اختیار تمام مشتریان از سراسر ایران قرار دهد.

شکل ظاهری آجر اصفهان با آجر تهران نیز متفاوت است و بلوک های اصفهان دارای زاویه قائمه در گوشه های داخلی خود هستند ولی آجر تهران دارای اصطلاحا کونیک در گوشه های داخلی خانه های بلوک است.

آجر لفتون و بلوک های آجر تیغه و سقفی در اصفهان و در کارخانه آجر سجاد در حال تولید است. کارخانه آجر کیانی اصفهان با مدیریت برادران کیانی مفتخر است که ۵۰ سال در زمینه تولید آجر در اصفهان فعالیت داشته و به امید خدا سالیان سال فعالیت خواهد داشت. برای دیدن لیست قیمت آجر اصفهان کلیک کنید.

اصفهان به عنوان قطب اصلی کشور در زمینه تولید آجر است و از قدیم الایام در زمره شهرهای پیشرو در تولیدات مصالح ساختمانی بوده است و کیفیت مصالح این شهر از بهترین نوع موجود در کشور است و انواع مختلف آجر از این شهر به سراسر کشور ارسال می شود. برای خرید آجر اصفهان از صفحه اصلی دیدن کنید.

کارخانه آجر سجاد انواع مختلف آجر مانند لفتون، سفال، سفال تیغه ای و موارد بسیار دیگری را با به روزترین دستگاه ها و استفاده از تکنولوژی جهانی را تولید می کند و شما مصالح فروشان عزیز می توانید انواع مختلف آجر مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از کارخانه سجاد در اصفهان به صورت اینترنتی خرید نمائید و در شهر خود تحویل بگیرید.

نکته مهم : در هنگام خرید آجر اصفهان حتما به وزن و حجم آجرها دقت کنید. بسیاری از تولیدات حجم و مواد کمتری دارد و ارزان تر هم به فروش می رسد ولی در کل ساخت و ساز شما هزینه ها را برای شما افزایش می دهد و همچنین کیفیت لازم را ندارد. آجر تولیدی سجاد اصفهان از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین آجرهای اصفهان با سابقه تولید ۵۰ ساله است.

نمونه های آجر اصفهان سجاد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *